Մհեր Մկրտչյանի մտքերից

l_8be9d1d8

  1. Դերասանը պիտի կարողանա ամեն ինչ խաղալ։
  2. Դերասանր ներկայացնում է մարդուն, իսկ մարդու էության մեջ և լաց կա, և՛ ծիծաղ, և՛ հումոր։
  3. Մարդը կարող է հումոր չունենալ, բայց դա էլ էհումորի նյութ։
  4. Կյանքն ամեն րոպե, ամեն վայրկյան թատրոն է։
  5. Տաղանդավոր մարդր չարիք է, որովհետև շրջապատում միջակություն է, քեզ չեն հավատում։
  6. Մեր կինոյի վատն էլ այն է, որ հեչ թատրոն չի։
  7. Ես չեմ կարող կիսատոնի վրա ճիշտ լինել։ Կիսատ բաներ չեմ սիրում։
  8. Սիրում եմ համեստ մարդկանց, բայց չեմ սիրում համեստ  անդունակությունների տեր մարդկանց։
  9. Սիրուն մարդը  բեմում  դառնում է  տգեղ,եթե նա  վատ  է  խաղում:
  10. Երբ ես ծնվեցի, բոլորը ծիծաղում էին, իսկ ես լացում:Երբ ես մահանամ, բոլորը կլացեն, իսկ ես կծիծաղեմ:
  11. Գիտեմ  որ մարդիկ  ինձ  սիրում  են:Բայց  դա  նրանից  է,որ  ես  ել իրենց  եմ  շատ  սիրում,բոլորին մեկ  առ մեկ:
  12. Թատրոնը  դերասանի կինն է,կինոն՝ սիրուհին:Ուր  էլ գնաս  տուն ես  վերադառնալու:
  13. Չափազանց  գեղեցիկ  երևույթ  է  պիեսի  փորձը,հատկապես  լավ  փորձը,որը  ցավոք,հանդիսատեսը  չի  տեսնում:
  14. Ես  հասկացել եմ,  թե  ինչու  աշխարհը   ղեկավարում են միջակությունները:Նրանք  չեն խմում  և  առավոտվանից  սկսում են  զբաղվել  իրենց  կարիերայով:
  15. Իմ կարծիքով  տգեղ  է  մարդուն  սովորացնել:Մարդուն պետք է  միայն օգնել, բայց  այնպես,որ  ինքը  դա  չիմանա:
  16. Կյանքր, բնությունն ու մարդն է իմ թեման, իմ աղբյուրր ստեղծագործական, և ես պիտի խտացնելով, նրան գեղարվեստական կերպար տալով՝ վերցնեմ և վերադարձնեմ ժողովրդին։
  17. Մեր աշխատանքը գործ ունի բնության հետ, մարդկանց հույզերի հետ, և այն մի կախարդական աշխարհ է՝ անհասկանալի, տիեզերքի պես անվերծանելի։
  18. Դերասանական արվեստի ամենամեծ գործիքր աչքերն են, աչքերր։

Աղբյուրը 

Posted on 6 Դեկտեմբերի, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Թողնել մեկնաբանություն.

Թողնել մեկնաբանություն